Heeft u een klacht? Vertel het ons!
Uiteraard doen wij, iedere dag weer, ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Bent u echter niet tevreden over onze dienstverlening en producten, dan vragen wij u dit zo snel mogelijk aan ons te laten weten.
Wij luisteren naar u en zoeken naar een passende oplossing. U kunt uw klacht persoonlijk, telefonisch: (085) 303 96 25, schriftelijk of via e-mail: [email protected] aan ons kenbaar maken.
Miracshop.nl lost het voor u op!
Alle klachten worden zo spoedig mogelijk, en in ieder geval binnen 14 dagen, door ons behandeld. Vindt u dat wij niet naar tevredenheid op uw klacht hebben gereageerd, dan heeft u de mogelijkheid om uw klacht voor te leggen aan: Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.
Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Mirac Klantenservice